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MOBJE – BIBENDUM PROMOTION

ジャバラ形状で伸縮するこのオブジェはミシュランのマスコットに似ていることからビバンダムと名付けました。3種類のサイズをファミリーとして擬人化しMr.Mrs.Jr.としました。リーフレットではMr.とMrs.の日常の一コマの感情をストーリーとともに線で表現しています。映像はMOBJEとして初の制作となった為、ビバンダムの製作風景を通じてMOBJEの生産過程の一部も切り取っています。
This stretchable bellows-shaped object is named “Bibendum” because it resembles the Michelin Man. We anthropomorphized these into three different sizes representing a family unit named “Mr.”, “Mrs.”, and “Jr.”On the brochure,the emotions of Mr. and Mrs.'s daily scenes and stories are expressed with lines. As the debut video of the MOBJE product line, we are showing how the Bibendum is produced.
MOBJE / 2020
www.mobje.jp
Video ・Photo
Yosuke Owashi
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ⓒ 2025 SHINYA YAMAMOTO

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